Doprava zboží

Ceny dopravy

Dopravné a balné je v internetovém obchodě www.Dolmar-Makita.cz od 3 499,- Kč s DPH zdarma! Ke zboží, které nepřesahuje tuto částku bude připočítán poplatek za dopravné a balné ve výši dle tabulky níže. Ceny v tabulce jsou včetně DPH. Zboží přesahující váhu 50 kg bude přepraveno pomocí kurýrní společnosti TopTrans dle jejich platného ceníku.

DobírkaPlatba převodem
Česká pošta149,- Kč109,- Kč
PPL149,- Kč109,- Kč 
TopTrans - Slovensko600,- Kč600,- Kč
Osobní odběr0,- Kč 0,- Kč 

Cena dopravy na Slovensko

Cena dopravy na Slovensko je 600,- Kč s DPH. Doprava zdarma od 9 990,- Kč s DPH. Za zboží přesahující jeden z rozměrů 240 cm a součet délky, šířky a výšky zásilky pravidelných tvarů je větší než 300 cm je účtováno přepravné ve výši 600,- Kč bez rozdílu ceny zakoupeného zboží (např. křovinořezy).

Dodací doby

Dodací doby se vždy odvíjí od skladové dostupnosti produktu. Skladovou dostupnost zjistíte na kartě produktu. Dodací doba na kartě upřesňuje časové rozmezí, v kterém jsme schopni zboží expedovat. Neurčuje tedy dobu, v které Vám bude zboží doručeno. Tento interval závisí na formě zvolené dopravy (PPL, Česká pošta, TopTrans) a na formě platby.

Dodací doba na kartě produktu

  • skladem = zboží je připraveno ihned k expedici.
  • 1-3 dny = zboží bude dostupné k expedici v daném časovém rozpětí.
  • 2-5 dnů = zboží bude dostupné k expedici v daném časovém rozpětí.
  • dotaz = před objednáním zboží se prosím informujte na dostupnost.

Rychlost dodání zboží dle způsobu platby

Dobírka (Česká Pošta, PPL, TopTrans)

  • Následující pracovní den od předání zásilky naší firmou dopravci (drtivá většina takovýchto zásilek je do 2 pracovních dnů doručena po celé ČR).

Bankovní převod (Česká Pošta, PPL, TopTrans)

  • Záleží na datu a čase připsání platby na náš účet. Poté, následující pracovní den od předání zásilky naší firmou dopravci, bývá většina takovýchto zásilek do 7 pracovních dnů doručena po celé ČR.

Osobní odběr

  • Vždy je nutno vyčkat na informaci, že zboží je již připraveno k odběru a je možno si jej vyzvednout. Prosíme, nechoďte si zboží automaticky vyzvednout bez předchozí elektronické objednávky a následném obdržení potvrzení, že je pro Vás zboží na naší provozovně připraveno k odběru. Předejdete tím případným nepříjemnostem. Děkujeme.

Podrobné informace o způsobech dopravy

Níže přinášíme přesnější popis odpovídajícího způsobu dopravy dle druhu:

Česká Pošta:

  • Expedice Balíků Do ruky (dříve Obchodní balík) České pošty, u kterých si naši zákazníci zvolí způsob dopravy Českou poštou probíhá ve všední dny od 10:00 do 15:00.
  • V případě, že je pro Vás komfortnější si balík vyzvednout na Vaší pobočce České pošty v čas, kdy se Vám to hodí, stačí v objednávce do poznámky napsat Balík na poštu.
  • Doručení balíků probíhá následující pracovní den po expedici. 
  • Bohužel naše firma nemůže zařídit, aby se k Vám rozvoz dostal v určený čas.
  • Česká pošta by Vás měla informovat o doručování balíku prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání.
  • V případě, že nebudete na místě zastižen(a), bude Vám zanecháno oznámení o uložení zásilky na Vaší poště, kde je posléze nutno si zásilku vyzvednout (dle pracovní doby pošty v místě určení). 
  • Občas se bohužel stane, že oznámení není z nějakého důvodu zanecháno (bližší informace proč se tak v konkrétním případě nestalo, jistě podá pošta v místě Vašeho bydliště) a v takovém případě je zásilka taktéž uložena na poště. 
  • Prosím pozor, pokud jste tedy následující den po našem upozornění o expedici zboží neobdrželi zásilku a ani nenajdete oznámení o uložení je zásilka na 90% uložena na Vaší poště. V takovém případě se prosím na poštu bez váhání obraťte. 
  • Pokud si zásilku na poště nevyzvednete do 7mi dnů, bude zásilka označena jako nevyzvednutá a vrácena zpět na naši adresu.

PPL:

  • Expedice balíků u kterých si naši zákazníci zvolili způsob dopravy PPL probíhá ve všední dny od 8:00 do 11:00. 
  • Doručení balíků probíhá následující pracovní den po expedici. 
  • Doručování firmou PPL probíhá ve všední dny přibližně v časech 7:00-18:00. Tento čas se liší v jednotlivých lokalitách. 
  • Bohužel prodejce nemůže zařídit aby se k Vám rozvoz dostal v přesný čas. 
  • Na depu je možno si vyžádat telefonický kontakt na řidiče a s tím se pak dohodnout na místě a čase předání. 
  • V případě, že nebudete na místě zastižen(a), bude Vám zanecháno oznámení o uložení zásilky na nejbližším depu. Na tomto oznámení bude uveden telefonický kontakt na který se obrátit ohledně dohodnutí času opakovaného pokusu o doručení zásilky. 
  • Pokud se však s dopravcem nedohodnete na termínu dalšího doručení do 7mi dnů, bude zásilka označena jako nevyzvednutá a vrácena zpět na naši adresu.

Doručení balíku:

  • Řidič vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti.
  • Zásilku vám standardně doručíme v rozmezí 8–18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem). V případě nezastižení vám zanecháme oznámení a balík se pokusíme doručit ještě jednou následující pracovní den o 
  • Hmotnost balíku je omezena do 50 kg o v určitých lokalitách ČR nabízíme i večerní doručení v rozmezí 17–21 hodin (seznam lokalit naleznete na http://www.ppl.cz/vecerni_doruceni.asp).
  • Zásilku PPL doručí následující pracovní den po jejím převzetí od odesilatele o cestu zásilky lze sledovat na internetu na webové stránce www.ppl.cz po zadání jejího čísla (11 číslic).

Převzetí a reklamace: 

  • Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody. 
  • Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě. 

Komunikace s PPL: 

  • Pro komunikaci s PPL výhradně používejte číslo zásilky (11 číslic).

TopTrans:

  • Doručení balíků probíhá následující pracovní den po vyzvednutí zásilky firmou TopTrans. Tedy druhý pracovní den po odeslání upozornění o expedici.
  • Doručování firmou TopTrans probíhá ve všední dny přibližně v časech 8:00-18:00. Čas se liší v jednotlivých lokalitách. 
  • Na depu je možno si vyžádat telefonický kontakt na řidiče a s tím se pak dohodnout na místě a čase předání.

Osobní odběr:

  • V sídle firmy v Hranicích po vyrozumění, že zboží je k odběru připraveno.
  • Vyzvednutí je možné každý všední den od 8:00 - 12:00 – 13:00 - 17:00 a v sobotu od 8:30 - 11:30.
  • Platba probíhá v hotovosti a zákazník si převezme doklad o zaplacení popř. fakturu.